APM: TNT2016 – exploze odměn

Pozor!

Akce skončila.

Stejně jako v loňském roce přináší úzká spolupráce dvou předních dodavatelů autodílů na českém aftermarketovém trhu, APM Automotive a Stahlgruber CZ, společnou hlavní jarní prodejní akci pro zákazníky obou firem. A ta opět přináší celou řadu skvělých odměn …

Znovu jsme vyšli z již tradičního a známého názvu akce TNT a i tentokrát jsme zůstali věrni osvědčenému a hlavně oblíbenému principu individuálně připravených odměn, ´ušitých´ přesně na míru každého zákazníka. Společná příprava akce vycházela z loňského úspěšného modelu a hlavní aktualizace spočívá ve volbě nových odměn podle převažujících přání a potřeb obou zákaznických skupin. Cíl přinést jim co nejvýhodnější nabídku za jejich nákupy u obou dodavatelů se pochopitelně nezměnil. "Do akce TNT2016, která odstartovala v úterý 1. března a potrvá do konce května, se samozřejmě mohou zapojit i noví zákazníci, kteří dosud od APM Automotive či Stahlgruber CZ autodíly a servisní vybavení nekupovali“, uvádí k akci manažer marketingu APM Automotive Robert Babor.

Marcela Kajerová, marketingová specialistka Stahlgruber CZ, k tomu dodává: „Zákazníci si znovu mohou vybrat svoji odměnu ze dvou sekcí, hobby nebo profi. V hobby odměnách je zastoupena kvalitní značková elektronika a další atraktivní bonusy pro volný čas. Kdo zvolí výběr z profi produktů, může si doplnit svoji dílnu či servis užitečným vybavením. Přihlášení do akce je jednoduché a slouží k němu opět web www.akceTNT.cz , kde se zájemci dozví i všechny ostatní podrobnosti včetně pravidel pro letošní rok“.

 vstup na web TNT 2016 – klikněte zde