Sekce analýz trhu

MotoFocus je analytickou firmou, která se specializuje na výzkumy motoristického trhu. Projektové analýzy jsou našim autorským projektem. Nabízíme výzkumy a analýzy zaměřené na jednotlivé produktové skupiny, nezávislé servisy a servisní koncepty.

Stále rozšiřujeme naši nabídku při použití novátorských technologických postupů se zaměřením na klienta. K potřebám klienta přistupujeme individuálně a pracujeme ve shodě s profesionální etikou a nejvyššími standarty výzkumné branže. Nabízíme rovněž možnost mezinárodních analýz. Díky našim znalostem z marketingu, sociologie a psychologie dokážeme i ty nejtěžší zadání prezentovat srozumitelným jazykem.

Rovněž nabízíme analýzy šité na míru a doladěné do individuálních potřeb každého klienta. Garantujeme spolupráci na každém stupni procesu analýzy.

Naše služba pro Vás nekončí jen dodáním hotových analýz, ale můžete od nás očekávat expertní poradenství, přípravu Vámi požadovaných analýz a pomoc při řešení Vašich problémů.

 

Analýzy trhu aftermarketu

Servisy očima servisů - Nejčastější plocha servisu činí 100-200 m2
Servisy očima servisů - Nejčastější plocha servisu činí 100-200 m2
04 Ledna 2017
Neznačkové servisy mají nejčastěji velikost plochy servisu mezi 101 a 200 m2.
Servisy očima zákazníků - Přes 48% zákazníků servisuje v neznačkovém
Servisy očima zákazníků - Přes 48% zákazníků servisuje v neznačkovém
04 Ledna 2017
V první části se podíváme, kde zákazníci nejčastěji servisují své vozidlo.
Jak vidí autoservisy sami sebe?
Jak vidí autoservisy sami sebe?
04 Ledna 2017
Předkládáme Vám vyhodnocení analýzy autoservisů v České republice na základě odpovědí Vás servisů. Cílem této analýzy bylo zmapovat jak jsou servisy vybaveny, jak probíhá jejich provoz, kdo jsou jejich dodavatelé, jakým způsobem nakupují náhradní díly, jaké služby nabízejí svým zákazníkům a s čím se potýkají při své činnosti.
Servisy očima zákazníků - 19% zákazníků servisuje vůz v záruce v neznačkovém
Servisy očima zákazníků - 19% zákazníků servisuje vůz v záruce v neznačkovém
09 Prosince 2016
Na jednotlivé pasáže analýzy se nyní podíváme podrobněji. V první části se podíváme na servisování vozidel respondentů v záruce a po záruce.
Jak vidí a hodnotí zákazníci autoservisy?
Jak vidí a hodnotí zákazníci autoservisy?
09 Prosince 2016
Předkládáme Vám vyhodnocení analýzy autoservisů v České republice na základě odpovědí zákazníků těchto servisů. Cílem bylo získat pohled zákazníků na segment autoservisů a vše co je s tím spojeno. Od způsobu servisování vozidel, přes legislativu a až po názory zákazníků. V následujích týdnech Vám budeme prezentovat jednotlivé pasáže této analýzy.
Analýza k vyplnění: Obchodní zástupci v aftermarketu
Analýza k vyplnění: Obchodní zástupci v aftermarketu
28 Listopadu 2016
Tato analýza je zaměřena na obchodní zástupce v motoristické branži. Jak se obvykle předpokládá, pro práci obchodního zástupce je nutno mít vrozené schopnosti, jako je otevřenost, samostatnost, samodisciplína, schopnost se prodat, odolnost vůči stresu apod. Opravdu je třeba se obchodním zástupcem narodit?
Analýza: Autoservisy očima zákazníků 2015
Analýza: Autoservisy očima zákazníků 2015
14 Září 2015
Předkládáme Vám první analýzu autoservisů v České republice na základě odpovědí zákazníků těchto servisů. Cílem je získat pohled zákazníků na segment autoservisů a vše co je s tím spojeno. Od způsobu servisování vozidel, přes legislativu a až po názory zákazníků.
Analýza: Autoservisy očima servisů 2015
Analýza: Autoservisy očima servisů 2015
14 Září 2015
Předkládáme již druhou analýzu motoristických servisů na území České republiky. Cílem této analýzy je zmapovat, jak jsou servisy vybaveny, jak probíhá jejich provoz, kdo jsou jejich dodavatelé, jakým způsobem nakupují náhradní díly, jaké služby nabízejí svým zákazníkům,a s čím se potýkají při své činnosti. Obsahuje unikátní porovnání s rokem 2010, kdy byla provedena identická analýza.
Analýza: Distribuční síť prodeje náhradních dílů pro osobní vozidla v České republice 2013/12
Analýza: Distribuční síť prodeje náhradních dílů pro osobní vozidla v České republice 2013/12
25 Listopadu 2013
Analýza představuje strukturu distribuce náhradních dílů pro osobní automobily v České republice. Analýza obsahuje informace o počtu poboček distributorů v jednotlivých krajích a okresech, počty servisů, obyvatel a automobilů na jednotlivé pobočky.
Analýza obchodních zástupců v České republice - vyhodnocení
Analýza obchodních zástupců v České republice - vyhodnocení
28 Ledna 2013
Přinášíme Vám další vyhodnocení analýzy. Tentokrát „Analýzu obchodních zástupců v České republice“ z roku 2010. Kompletní analýza je k zakoupení se slevou 50%. Základním cílem této analýzy bylo zjištění aspektů motivujích a demotivujích obchodních zástupců v motoristické branži, specifičnosti práce obchodních zástupců, zásady odměňování, vybavení nástroji potřebné k jejich práci apod.
Vyhodnocení analýzy - Motoristické servisy v České republice
Vyhodnocení analýzy - Motoristické servisy v České republice
17 Prosince 2012
V roce 2010 proběhla na našich stránkách analýza provozu neznačkových servisů v České republice. Nyní pro Vás máme zdarma její celkové vyhodnocení, které bylo připraveno na základě Vašich odpovědí.
Analýza: Sortiment a značky u distributorů
Analýza: Sortiment a značky u distributorů
30 Července 2012
Tato analýza přináší přehled sortimentních značek u distributorů. V této analýze najdete přehledně konkrétní značky, které distributoři mají v sortimentu.
Analýza: Servisní koncepty - Kompletní přehled servisních konceptů v České republice
Analýza: Servisní koncepty - Kompletní přehled servisních konceptů v České republice
30 Července 2012
V této analýze představujeme kompletní přehled servisních konceptů v České republice. Je zde uvedena jejich charakteristika a počty.
Analýza: Servisní koncepty očima servisů
Analýza: Servisní koncepty očima servisů
30 Července 2012
Každý majitel vozidla má právo využít služeb jakéhokoliv servisu - nezávislého, autorizovaného nebo servisu, který je zapojen do servisního konceptu. Na českém trhu funguje celá řada síťových servisů a rok od roku rozšiřují řady servisů s logem organizátora sítě konceptu.

« předešlá 1 2 další »

Kontakt

Podrobné informace na téma analýz trhu Vám sdělí:

René Szotek
e-mail: rene.szotek@motofocus.eu
mobil: +420 777 77 44 66

Informace o nabídce analýz trhu Vám sdělí:

Marta Patzelová
e-mail: marta.patzelova@motofocus.eu
mobil: +420 602 708 997

Právě probíhající analýza trhu

Téma analýzy:
Obchodní zástupci v aftermarketu

Hlasujte

Používané techniky výzkumu

CAWI - Computer Assisted Web Interviewing
Metoda sběru dat dotazováním na webovém formuláři.

CAPI - Computer Assisted Personal Interviewing
Metoda sběru dat osobním dotazováním za pomoci počítače.

FACE TO FACE
Výzkumná technika Face to Face (také F2F) spočívá v řízeném rozhovoru a osobní komunikaci tazatele s respondentem, zpravidla jeden na jednoho.

FOCUS GROUP INTERVIEW
Metoda kvalitativního výzkumu, která obvykle probíhá za účasti několika respondentů a školeného moderátora.

CATI - Computer Assisted Telephone Interviewing
Metoda sběru dat telefonickým dotazováním za pomoci počítače. 

Na těchto internetových stránkách používáme cookies, abychom mohli dále zlepšovat jejich kvalitu. Prohlížením našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním cookies. V nastavení prohlížeče máte možnost cookies povolit nebo zakázat. Pokud cookies vypnete či odmítnete, může se stát, že nebudete moci využívat všechny interaktivní možnosti našich webových stránek.